Wednesday 25 June 2014

' Kisahku '


Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia..saya minta maaf sebab sudah beberapa hari tidak update blog saya ni..pertama sekali..bermula pada 23 Jun 2014 iaitu hari Isnin..saya melapor diri untuk menjalani latihan pratikal yang sesuai dengan jurusan yang saya ambil..hari pertama berada di sana saya berasa sangat kekok pada mulanya..selepas 2-3 hari baru saya tidak kekok..hihi..begini rupanya cara orang bekerja setiap hari di tempat saya jalani pratikal ..saya berasa seronok mengenali semua senior staff yang berada di department saya duduki.. ^_^ ..mereka semua peramah,sporting & baik hati  ^_^ ..Jadi kalian semua nak tahu tempat saya jalani pratikal..betul nak tahu?? jeng3 saya menjalani pratikal saya di Syarikat Takaful Ikhlas Bhd selama 6 bulan..lama ke?? lama juga tapi demi pengalaman & ilmu penting untuk saya serapkan dalam dada..
Banyak juga perkara yang perlu saya belajar & fahami daripada mereka yang mahir di department saya duduki...

Apabila pulang dari tempat latihan pratikal..saya melihat di peti surat rumah ada bungkusan..nak tahu tak apa ada dalam bungkusan..jeng3..ada hadiah berupa Naked 2 Eyeliner di dalam bungkusan itu..Alhamdulillah syukur sebab saya dapat hadiah dari blogger Aqilah Azmy yang telah menganjurkan GiveAway Saje-Saje..terima kasih pada blogger Aqilah Azmy ..tahniah juga kepada semua pemenang GiveAway Saje-Saje ..ada masa lagi nanti buat GiveAway lagi yang awesome & marvellous..



Ini belum dibuka ^_^




Ini sudah buka ^_^


Nota Kaki: Jika saya tak lama update blog saya maknanya saya sgt2 sibuk ^_^
                  Saya minta maaf jika saya tidak dapat menyertai temanku sekalian punya GiveAway selepas ini                     ^_^

No comments:

Post a Comment