Sunday 14 December 2014

" Minta Maaf "




Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia..apa kabar semua?? Aspire harap semua teman2 sihat belaka..Aspire minta maaf sgt2 sekiranya tidak dapat menyertai giveaway yang dianjurkan oleh teman2 sekalian..begitu banyak perkara yang perlu Aspire selesaikan..

Perkara yang perlu Aspire selesaikan pada bulan November yang lalu..teman2 mesti mahu kan??..antaranya ialah pembentangan latihan industri pada 10/11/2014,mencari rumah sewa, dan pendaftaran untuk semester 5 pada 28/11/2014..nampak tak betapa sibuknya Aspire..tapi tak apa..mesti ade antara teman2 juga terlampau sibuk..

Sekarang ini, Aspire sedang menyesuaikan diri di rumah sewa..tapi di sini line internet tidak berapa clear..jadi sebab itu Aspire jarang mengemaskini blog..Aspire mohon maaf sgt2..
berkenaan rumah sewa..pada pendapat Aspire..okeylah tu daripada tidak ade..lagipun Aspire tinggal di rumah sewa itu untuk setahun jer pun dengan kawan2 satu course.. (^_^)

Bagi bulan Disember ini pula, sudah bermula proses pembelajaran bagi Aspire di politeknik..selepas ini kemungkinan Aspire sibuk sikit dalam menyiapkan assignment,projek secara berkumpulan dan sebagainya ..dan jika ada masa Aspire akan singgah pada blog teman2 ..

sebenarnya Aspire nak cerita banyak lagi tapi idea untuk mengarang entri pulak kurang..hihi
Aspire harap teman2 sudilah singgah dan komen  ^_^





P/S:Aspire berharap permohonan maaf dapat diterima ^_^

No comments:

Post a Comment