Thursday 15 May 2014

"Segmen : ucapan SELAMAT HARI GURU "





Assalamualaikum..berdiri saya di sini saya ingin mengucapkan ' Selamat Hari Guru ' kepada semua guru yang telah mengajar saya sepanjang saya berumur 20 tahun ini..jutaan terima kasih kepada guru-guru yang telah mengajar saya dari sekolah tadika,sekolah rendah,sekolah kafa (agama),sekolah menengah sampailah saya sekarang di politeknik..Pembelajaran dan pengajaran ilmu darimu guru akanku aplikasikan  dalam menjalani kehidupan.Insyaallah,akanku ingat pesanan daripadamu guru ^_^ 


Tanpamu guru siapalah diriku
tanpamu guru tidak lahirlah 
generasi yang akan memimpin 
masa hadapan..

Tanpamu guru tidak terdidiklahku
menjadi insan yang berguna kepada
 bangsa,agama dan negara..

Tanpamu guru banyak keringat
telah kaucurahkan dalam memberi ilmu 
kepada anak didikmu
tanpa mengira masa dan waktu


Jutaan terima kasih kepada pemilik blog iaitu ayu insyirah kerana telah menganjurkan segmen 'ucapan Selamat Hari Guru '..sekali lagi saya ingin mengucapkan ' Selamat Hari Guru ' yang akan disambut pada 16 Mei pada semua yang bergelar seorang guru di seluruh dunia..hehe  ^_^



No comments:

Post a Comment