Saturday 24 May 2014

* Kenangan Oh Kenangan *


Assalamualaikum pada semua,hari ini saya teringat kenangan bersama-sama rakan perjuangan ketika diriku berada di Tingkatan 6 bawah walaupun tidak lama hanya setengah tahun sahaja sebelum diriku mengambil keputusan pergi pada bulan 12 untuk melanjutkan pengajian di politeknik Nilai, N9 selama 3 tahun..diriku rindu pada mereka..sedikit sebanyak diriku banyak belajar daripada mereka tentang pelajaran dan sebagainya..


Ini gaya formal :)



Ini gaya freestyle..hehe  ^_^


Ketika berada dalam kelas Tingkatan 6 bawah..ade pelbagai gelagat rakan2 perjuangan iaitu ade yg sporting,pendiam,dan paling best ade yg perangai gila2 sampai buat org yg berada dlm kelas diriku menjadi happy go lucky..hehe..dlm tempoh setengah tahun juga diriku dapat menjawat jawatan penolong kelas.. peace :) ..atleast diriku ade pengalaman..

Selain itu,guru2 yang mengajar kelas kami seramai 5 orang iaitu Dr.Sabkiah(Guru Pengajian Am),Pn Masnita(Guru BM),Pn Tizihan(Guru BI),Pn Haliza(Guru Sejarah) dan Pn Norjihan(Guru Pengurusan Perniagaan)..diriku rindu pada mereka..huhu..Dr Sabkiah banyak memberi nasihat & teguran kepada kami sekelas..sama seperti guru2 yang lain..


Nota Kaki:sudah lamaku tidak mendapat khabar mereka ..


No comments:

Post a Comment